ubuntu 10.10 cızırtı sorunu

Başlatan lejyoner, 02 Eylül 2012 - 11:46:43

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

lejyoner

ubuntu 10.10 kullanmaktayım 12.10 sürümüde yüklü pc de creative sound blaster 5.1 ses kartı pc nin realtek kartı var son zamanlar devamlı her açılışta cızırtı ile açılıyor hiç kesilmiyor cızırtı

burk

Öncelikle arama satırına creative sound blaster 5.1 kelimelerini yazıp arayın lütfen, birçok başlık mevcut.

lejyoner

forumda sadece 2 konu var buyrun bakın

Creative Sound Blaster 5.1vx driver sorunu
« : 26 Aralık 2011 - 21:28:07 »
Alıntı
Arkadaşlar ben bu ses kartını kullanıyorum fakat 5+1 ses sitemini bir türlü tanıttıramadım sisteme. Sadece 2 hoparlörden ses geliyor yardımcı olabilirmisiniz.

Tamamdır hallettim.


nasıl halletmiş sorarmısın acaba


Ynt: Ubuntu 10.10 da Ses Kartı Sorunu
« Yanıtla #3 : 27 Ocak 2011 - 20:48:52 »
Alıntı
İlgi göstererek fikrini paylaştığın için teşekkürler sema. Ama ben sorunun genel olarak nedenini çözdüm. Ses sorununu yaşarken Ubuntu 10.10.un 64 bit'ini kullanıyordum. Şimdi 32 bit'e geçtim ve ses kartı sorunu çözüldü. Yani anlayacağın gibi ses kartı sorunu 64 bit'te yaşanıyor. Özelde neden bu sorun yaşanıyor halen çözebilmiş değilim ama sanımca 64 bite uyumlu sürücü yazılımları yeterince gelişmemiş.



benim zaten 32 bit 64 bit hala çözülmedi

bytan

Alıntı Yap
nasıl halletmiş sorarmısın acaba

Sorulmamış mı sence?

Ya 10.10 kullanıyorsun -artık desteklenmiyor- ya da 12.10 kullanıyorsun -henüz alfa/beta aşamasında-

Çemkirmeden önce çemkirilebilecek taraflarını kapatmalısın.

Forumda arama yaparken salt 10.10 üzerine odaklanmazsan ilk sıralarda çıkan Çözüldü etiketli bir başlığımız da var. Sana da başlangıç sağlar.
Umut en büyük kötülüktür; işkenceyi uzatır. - F.N.


Bir şey ne ise odur, bu kadar. Öyleyse, iki şey arasında bağdaşıklık varsa, bu aralarında iletişim kuruyorlar demek değildir.
"... kavrayışını bilgi ile derinleştir ..."
PF @ ST

burk

@bytan'ın belirttiği noktalarla beraber benim size o öneride bulunmamın temel sebebi, aynı donanıma sahip diğer kullanıcılar sorun yaşadığında, ilk olarak ne yapmışlar, onlardan hangi çıktıları istenmiş, hangi konuları incelemeleri önerilmiş gibi temel eylemleri gerçekleştirmenizdi. Bu sayede tekrara düşmeden bir başlangıç yapmış olacaktınız.