Gönderen Konu: İşletim Sistemi İadesi  (Okunma sayısı 38277 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

« Yanıtla #1 : »
                                                                                                                                   20.01.2010
SAYIN VATAN BİLGİSAYAR  SANAYİ VE TİCARET A.Ş.

17.01.2010 tarihinde İzmir şubenizden almış olduğum Lenova marka dizüstü bilgisayarla birlikte verdiğiniz Windows 7 Home Premium Tr işletim sistemini  Müşteri hizmetleri bölümünde görevli arkadaşa ve yöneticisine iade etmek istediğimi belirttim. Kendileri işletim sistemini iade almadılar. Konuyla ilgili Ankara 1.Tüketici mahkemesinde açılmış ve sonuçlanmış bir mahkeme kararı olduğunu belirttim. Linux Kullanıcıları Derneğinin internet sayfasında yayınlanan haberi okumaları için kendilerine verdim. Buna rağmen iade almadılar.
18.01.2010 ve 19.01.2010 tarihinde internet sayfanızdan size iki mesaj daha göndermeme rağmen bir yanıt vermediniz.
Windows sözleşme koşulları çok ağır olduğundan sözleşmeyi kabul etmediğimi bildirir ve satın aldığım bilgisayarla birlikte vermiş olduğunuz işletim sistemini kullanmayacağımı belirtirim. Bilgisayara yapıştırmış olduğunuz lisansı çıkaramadığım için (yırtılacak olması ve lisans bilgilerinin okunamaz duruma geleceği için) lisans bilgilerini aşağıdadır. Her zaman bir personeliniz gelip lisans bilgilerini iptal edebilir.
Windows işletim sistemini iade almanızı ve işletim sistemine ödemiş olduğum 226 TL’nin tarafıma iadesini rica ederim.
Saygılarımla


Adres :……………………………………… İZMİR
Lisans bilgileri :
Windows 7 Home Prem OA MEA
Product Key ……………………………………………….
         Microsoft

T.C.

BUCA KAYMAKAMLIĞI

Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı

TÜKETİCİ ŞİKAYET FORMU
TÜKETİCİ :
Adı Soyadı : COŞKUN AKTAŞ
Adresi :……………………………………… İzmir
Telefon no : ……………………………….
Mal veya Hizmet Adı : Windows 7 Home Premium Türkçe İşletim Sistemi
Bedeli : 226 TL
Satış Şekli : Taksitli Satış
ŞİKAYETÇİ OLUNANIN :
Ünvanı : Vatan Bilgisayar Sanayi Ve Ticaret A.Ş.
Adresi :  Ankara Caddesi 282/1 Sokak No:6      3. Sanayi Sitesi/Bornova İZMİR
Telefonu : ………………………..                 Faks: ………………………….
UYUŞMAZLIK KONUSU : 17.01.2010 tarihinde Vatan Bilgisayar A.Ş.’den Lenovo marka 59-028166 kodlu dizüstü bilgisayarı beş taksitle satın aldım. Bu bilgisayarla birlikte Windows işletim sistemini  şahsıma zorla sattılar. Kendilerinden işletim sistemini geri almalarını ve 226 TL tutarındaki işletim sistemi bedelini geri iade etmelerini rica ettim. Müşteri hizmetleri bölümünde çalışan memur arkadaş ve yöneticisi bunun mümkün olmadığını belirtti. Kendilerine aynı konuyla ilgili Ankara  1. Tüketici Mahkemesinde 2008 yılında Av. Nihad Karslı tarafından açılan ve 14 Aralık 2009 saat 10.25’te sonuçlanan mahkeme kararı  olduğunu ve buna dayanarak iade istediğimi belirttim. Bunu da dikkate almayıp paramı iade etmediler. 18.01.2010 ve 19.01.2010 tarihinden Vatan Bilgisayar A.Ş’nin intenet sayfasından iade için iki mesaj gönderdim. Bu mesajlara yanıt vermedikleri için 20.01.2010 tarihinde işletim sistemini iade almaları için dilekçemi  iadeli taahhütlü olarak gönderdim.
Yukarıda adı geçen davada olduğu gibi işletim sistemleri bilgisayarların ayrılmaz bir parçası değildir. Bilgisayarlar işletim sistemi olmadan da satılabilir. Tüketici işletim sistemi seçme hakkını kullanarak istediği bir işletim sistemini bilgisayarına kurabilir. Dünyada yüzlerce işletim sistemi mevcuttur. Tüketici kendi ihtiyaçları ve zevklerine göre dilediği işletim sistemini kullanır. Bu işletim sistemleri Windows gibi ücretli olabileceği gibi; ücretsiz de olabilir. Ben ücretsiz olan bir işletim sistemi kullanmak istememe rağmen Vatan Bilgisayar A.Ş. bana zorla Windows işletim sistemi satarak elimdeki parayı almaktadır.
Bu uygulama aynı zamanda diğer işletim sistemlerine karşıda  haksız rekabet ortamı yaratmaktadır. Vatan Bilgisayar A.Ş. Windows’un piyasada tekel olmasına yapmış olduğu bu uygulamayla yardım etmektedir. Bir süre sonra piyasa da sadece Windows kalacak ve Tüketicinin seçme özgürlüğü ortadan kalkacaktır.
TALEP : Mağduriyetimin giderilmesi ve tutarın yasal faiziyle iadesi.
Coşkun AKTAŞ
21.01.2010

Coşkun Aktaş


« Son Düzenleme: 02 Mayıs 2010 - 21:12:11 Gönderen: cos »

« Yanıtla #50 : »
arkadaşlar hepsiburadadan laptop aldım ben de iade etmeyi düşünüyorum ama işler sarpa sararsa mahkemeye başvuracak durumum yok her ne kadar masrafları daha sonra karşı tarafın ödemesi ihtimali olsa da. hepsi buradaya iade eden oldu mu hiç ve yaklaşık maliyeti ne kadar *oluyor bu işlemlerin. birde bu konulardaki mesajlar çok eski hala devam ediyor değil mi bu ?


Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 05 Temmuz 2011 - 11:59:41
birde burda ki ilk adımda http://www.mecburdegilsiniz.com/ diyo ki 1) Öncelikle satıcı firmaya, satın almak istediğiniz bilgisayar ile birlikte Windows işletim sistemini almak istemediğinizi bildirin ve bu konuda alınmış örnek bir mahkeme kararının olduğunu belirtin. ben bunu yaptım ama cevap vermediler kaç gün geçmesine rağmam ben de kampanya bitiyor diye aldım bu sorun olur mu ?
« Son Düzenleme: 05 Temmuz 2011 - 11:59:41 Gönderen: ns »
Madem ki sen bensin, ben de senim, niceye şu senlik benlik...

« Yanıtla #51 : »
Sorun olacağını zannetmiyorum.
Tüketici Hakları Derneği'ne gidin.Masraflar konusunda yardımcı olacaklardır büyük ihtimalle.

« Yanıtla #52 : »
Bu kitap standartlar üzerinden mi yoksa Visual C++ üzerinden mi anlatıyor... Acaba bilen, okuyan, gören, duyan arkadaş var mı acaba?

Demek ki neymiş, kafa çok yoğunken 30000 tane sekme açmaya gerek yokmuş;

http://forum.ubuntu-tr.net/subdomains/forum/index.php/topic,20756.msg338431#msg338431

« Son Düzenleme: 05 Temmuz 2011 - 14:38:16 Gönderen: sem0900 »
".NET çemberinden geçen lirisist etkisi bir 'Volcano', bir yüzüm Java bir yüzüm Badalamenti Don Tano"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Her yer ölüm yine, burası dünya
 Derken ölüm bile bu nasıl dünya?
 Benden ölüm dile, batıyor gün yine
 Burası dünya?

« Yanıtla #53 : »
Alıntı
Tüketici Hakları Derneği'ne gidin.Masraflar konusunda yardımcı olacaklardır büyük ihtimalle.

teşekkürler ama ntüketici hakları derneğinin kütahyada şubesi yokmuş


Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 06 Temmuz 2011 - 12:52:08
Alıntı
Sitemizde linux lu ürünlerde satılmaktadır. Onlardan birini seçebilirsiniz. Ürünler kapalı kutu geliyor ve biz müdahale edemiyoruz.
 
hepsiburada sorduğum soruyu böyle cevaplamış soru da şuydu :
Alıntı
sitenizden bir bilgisayar almak istiyorum ama windows 7 işletim sistemiyle geliyor ve o ürünün linux yüklü versiyonu satılmıyor. ben bir linux kullanıcısı olduğum için windowsa para vermek istemiyorum. bu ürn aldıktan sonra mahkeme yoluyla paramı geri alabilme imkanımın var olduğunu biliyorum benim merak ettiğim satış öncesi tüm bunlarla uğraşmadan işletim sistemsiz satılabilmesi mümkün müdür istediğim ürünün ? ürünün linki bu : http://www.hepsiburada.com/Liste/hp-pavilion-dv6-3112st-intel-core-i3-370m-24ghz-3gb-500gb-156-tasinabilir-bilgisayar-xr559ea/ProductDetails.aspx?productId=bd760568&categoryId=98


Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 06 Temmuz 2011 - 14:08:23
haydaa bilgisayar geldi ama içinde windowsa dair hiç bişey yok bi altında ürün kodu var şimdi ne yapmam gerekiyo benim ?
« Son Düzenleme: 06 Temmuz 2011 - 14:08:23 Gönderen: ns »
Madem ki sen bensin, ben de senim, niceye şu senlik benlik...

« Yanıtla #54 : »
Alıntı
Tüketici Hakları Derneği'ne gidin.Masraflar konusunda yardımcı olacaklardır büyük ihtimalle.

teşekkürler ama ntüketici hakları derneğinin kütahyada şubesi yokmuş

Derneğe değil  kaymakamlığa dilekçe verilecek.

« Yanıtla #55 : »
Alıntı
haydaa bilgisayar geldi ama içinde windowsa dair hiç bişey yok bi altında ürün kodu var şimdi ne yapmam gerekiyo benim ?

direk bilgisayara gömülü olarak geliyor zaten artık, ayriyetten bir dvd falan beklemeyin. bildiğim kadarıyla da windows almaktan kurtulmanız için bilgisayarı açarken direk hdd içerisindeki win'i silmeniz, yani hiç yüklememeniz gerekmekte.
toshiba satellite a300 2d4
ati mobility readon hd 3400

« Yanıtla #56 : »
Bu konuda şöyle bir "önlem" alınmıştı;

"Windows silinirse bilgisayar garanti kapsamından çıkar"

Bu şekilde bir madde vardı... Bunu da gözardı etmeyin, garanti belgesini iyice okuyun derim... Buna da hakları yok gibi aslında beyin ile düşününce ama belli mi olur...
".NET çemberinden geçen lirisist etkisi bir 'Volcano', bir yüzüm Java bir yüzüm Badalamenti Don Tano"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Her yer ölüm yine, burası dünya
 Derken ölüm bile bu nasıl dünya?
 Benden ölüm dile, batıyor gün yine
 Burası dünya?

« Yanıtla #57 : »
Selam öncelikle bulunduğunuz yerdeki Kaymakamlık ya da Valiliklerde bulunan Tüketici Hakem Heyetine Bir dilekçe ile başvurunuz.Aldığınız ürün 1.031,87 TL miktar yada altındaysa buraya fazlaysa Mahkemeye başvurun.

Genel itibariyle verilmiş bir karar zaten var bu durumda kazanma ihtimaliniz yüksek. Mahkeme kararında İşletim sistemi iade sebebi olarak donanım gibi zorunlu bir parça olmadığı kararı verilmiş. Yani açıp yapamayız kapalı geliyor palavralarına inanmayın burası Kabile Ülkesi değil Yargı kararları herkesi bağlar Hepsi Burada.com un bir ayrıcalığı olduğunu düşünmüyorum.
Fakat yapabilecekleri * bir şey kampanya olduğu için belki burada sorun çıkabilir.O ihtimallede ürünü belli bir süre iade etme hakkınız var size zorla satmaya kalkanlara en iyi cevabı piyasada Linux ile satılan bir Laptop alarak verebilirsiniz.
                                                               

« Yanıtla #58 : »
Selam öncelikle bulunduğunuz yerdeki Kaymakamlık ya da Valiliklerde bulunan Tüketici Hakem Heyetine Bir dilekçe ile başvurunuz.Aldığınız ürün 1.031,87 TL miktar yada altındaysa buraya fazlaysa Mahkemeye başvurun.
                                                             

Bilgisayarın fiyatı değil iade edeceğiniz işletim sisteminin tutarı önemli. Benim aldığım bilgisayar yaklaşık 1500 TL, iade istediğim işletim sistemi tutarı 228 TL idi. Bu durumda iade istenen tutar sınırın altında kaldığı için hakem heyetine gitmek gerekiyor.


Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 15 Temmuz 2011 - 14:25:41

size zorla satmaya kalkanlara en iyi cevabı piyasada Linux ile satılan bir Laptop alarak verebilirsiniz.
                                                             

En iyi yanıt linux ile satılan bilgisayarı almak değil. İsteğin bilgisayarı işletim sistemsiz almaktır. Bilgisayar satıcıları hangi bilgisayarın freedos olacağına karar vermemeli. Bilgisayarları işletim sistemsiz satmalı.

« Yanıtla #59 : »
Garanti dışı kalıyor diye uyarıda bulunuyorlar.
Sony Vaio aldığım için Sony destek servisine e-posta attım.Ertesi gün cevap geldi.Bilgisayar garanti dışı kalmaz, dediler.
Böyle bir durumla karşılaşırsanız öncelikle firmaya e-posta atın.Bilgisayarı öyle satın alın.
Tabi bu durum iade etmek istemiyorsanız geçerli.İade etmek istiyorsanız zaten kimse karışamaz, mahkeme kararı var.

« Yanıtla #60 : »
Merhabalar.

Ben bir soru sormak istiyorum. Bilgisayarı alırken, son kullanıcı sözleşmesi satıcı tarafından onaylanmış. Bu durumda yine işletim sistemini iade edebilir miyim?

Ayrıca, windows bir süre kullanıldı. firefox ve bir oyun kuruldu.

Notebook'un kurtarma cdsi ile baştan kurulum yapılsa, iade imkanı doğar mı?

« Yanıtla #61 : »
İLK kurulum yapılmamalı diye biliyorum ben ilk kurulum yapıldıktan sonra iade olmuyor diye biliyorum çünkü kurulum yaparak sözleşmeyi kabul etmiş bulunuyorsunuz.Aldığınız yer sistemi tanıtıyoruz vb. diyerek bilgisayarı götürüyor ya işte o zaman ben istemiyorum windowsu iade edeceğim demeniz gerekiyor diye biiliyorm
Cesaret akıldan gelirse cesarettir,
Bilgisizlikten gelirse cehalettir...

« Yanıtla #62 : »
Önce satıcıya söylemeniz gerekli aslında. Ardından yüklemeyi yapmak isterlerse hiç kullanmadan işletim sistemini silmeniz ve cddir, laptop üzerinde olan çıkartmalardır, hepsini iade etmeniz gerekmekte Ptt'den (gelmedi bize denmemesi için) iadeli taahhütlü olarak.

Eğer ki, windows kurulu olarak verildi ise size, siz kendiniz onaylamadı iseniz antlaşmayı; şansınız var Windows'u silip, yerine Linux yükleyip ve bu kurulum işlemi birkaç kere tekrarladığınız takdirde. *bir şeyler kurduğunuzu da söylemediğiniz sürece tabii.

Ama asıl önemli olarak, alalı ne kadar oldu bu bilgisayarı? Windows'u etkinleştirmemiş olsa idiniz çok daha kolay olacak idi, ama bu durumda da bir olasılık, garanti belgesindeki süreyi geçmedi iseniz geri alabilirsiniz.
« Son Düzenleme: 08 Eylül 2011 - 13:46:19 Gönderen: kulkke »

« Yanıtla #63 : »
@kulkke: geçtiğimiz salı alındı.. daha ekranda ki film; parlak yüzeylerdeki o filmler dahi çıkmamış durumda...

işletim sistemini iade etmeyi düşünüdğüm için power tuşuna dahi basmamıştım makinanın... sonra, iade için "son kullanıcı sözleşmesi"nin yapılıp yapılmadığına bakmak için bilgisayarı açtım... :/ malesef yapılmış..

birde bilgisayarı; bilindik bir teknoloji mağazaları zincirinden aldım.

« Yanıtla #64 : »
Eğer hali hazırda sözleşme yapıldı ise siz yapamamışsınızdır zaten. Satın aldığınız yer yapmıştır. O konuda sizin hiçbir yükümlülüğünüz yok.

*bir şeyler kurmanız konusu, aktive etmek yüzünden sorun çıkarır mı bilmiyorum açıkcası. Keşke, bir internet cafeden girip internete bakınsa idiniz. Başkasının bir sözleşmeyi imzalaması sizi sorumlu kılmaz keza, hiç açmasa idiniz %100 iadeyi yapıp şu anda o bilindik teknoloji mağaza zincirinin sattığı fiyat üzerinden alırdınız para iadenizi de.

Bir hafta mı 15 gün mü tam olarak bilmiyorum iade süresini, ama fatura ve garanti belgesinde yazılı bir süre görüyor musunuz? Soruyu sorduğunuz gün pazar veya pazartesi olsa idi çok daha iyi olurdu aslında.

Alırken, sistemi kurarken satıcılar "ben istemiyorum" diye belirtmeniz çok yararınıza olacaktı ve de.

Bu durumda, işleri karıştırmışsınız gibi biraz. İade konusunu tehlikeye atmış olabilirsiniz.

Bence en en yakın zamanda, satın aldığınız yere gidip, tüketici heyetinin böyle bir kararı ve tüketici mahkemesinin böyle bir kararı var deyin ve bir dilekçe verin. Eğer bu zincir Teknosa ise, davanın onlara açıldığını da belirtin. Ardından ise olumsuz olur ise yanıtları, tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekmekte, gene en yakın zamadna yapın bunu. Eğer mahkeme yoluna gitmezlerse doğrudan alacaksınız iadeyi; tabii eğer tehlikeye atmamışsanız. Mahkemeye gidilirse, örnek karar olduğundan zaten lehinize çıkacaktır.

Ancak dediğim gibi, bilgisayarı teslim aldıktan sonra hiç açmadan doğrudan iade yoluna gitse idiniz kesin olarak iade alırdınız; bu yolla ne kadar tehlikeye attınız bilmemekle birlikte, tehlikeye attınız durumu.

« Yanıtla #65 : »
Soruyu sorduğunuz gün pazar veya pazartesi olsa idi çok daha iyi olurdu aslında.

Soruyu pazar veya pazartesi sormanın ne gibi bir artısı eksisi var? Bilgisayarı zaten 6 Eylül pazartesi aldım.

Stant sorumlusu arkadaşa windowsu almak istemediğimi belirttim; o da bu isteğime cevap olarak "windows içinde kurulu geliyor zaten" dedi.

« Yanıtla #66 : »
Ben önce hafta salı aldınız olarak algılamıştım. Nedeni, eğer iade süresi 7 gün ise diye. Önceki hafta salı olsa idi, 10 gün oluyordu siz teslim alalı. Bu durumda bir sorun yok.

Eğer bunu söyledi iseniz iyi bir şey; ancak açmasanız daha iyi idi. *bir şeyler yüklemeniz ve açmanız bir sorun teşkil eder mi emin değilim; yani bu, "sözleşme kabul ettiğiniz" anlamına gelecek işlem midir emin değilim.

Bilgisayarı açtığınızda işletim sistemi kurulum işlemleri yarım mıydı ve siz bunları tamamladınız mı?

Ama yapacağınız şey şu; bir dilekçe yazın, dilekçede bilgisayarı satın alma tarihinizi ve diğer ayrıntılarını yazın, satış sırasında iade etmek istediğinizi ama alınmadığını da belirtin. Dilekçeye bir banka hesabı da ekleyerek bu hesaba Windows'un normal satış ücretinin yatırılmasını talep edin. Elinizdeki tüm Windows ile alakalı olan, cd, belge, döküman ne varsa onları da ekleyerek ve dilekçede onları da gönderdiğinizi belirterek firmaya iadeli taahhütlü olarak gönderin.

Firma, size olumlu ve ya olumsuz olarak dönecektir. Olumsuz döner ise tüketici hakem heyetine, emsal kararları eke ekleyerek başvurun; eğer sözleşmeyi kabul etmek anlamına gelen * bir şey yapmadı iseniz, para iadesi alacaksınız.

« Yanıtla #67 : »
Cevaplarınız için ilk olarak teşekkür ederim.


"Bilgisayarı açtığınızda işletim sistemi kurulum işlemleri yarım mıydı ve siz bunları tamamladınız mı?"

Hayır, hiç bir şey yarım değildi.. Hiç bir onay, kabul, güncelleme, kendimi tanıtma yapmadım.. Daha önce Vista veya 7 kurulumu yapmadım... Ama XP'de, yükledikten sonra sinir bozucu melodili bir pencere açılırdı.. Bilgisayarı falan tanımlardım.. kullanıcı bilgilerimi girerdim. Onun gibi hiç bir şey yapmadım. Direk açıldı yani bilgisayar...

« Yanıtla #68 : »
Açmanızın sorun olduğunu sanmıyorum; ama emin değilim. Ancak hiçbir şeyi onaylamadı iseniz çok büyük olasılıkla değildir.

7 gün dolmadan, yani yarın yahut pazartesi Ptt'den, bilgisayarı satın aldığınız şirkete bir dilekçe postalayın yanına Windows ile ilgili tüm şeyleri de ekleyerek. Dilekçe örneğini internette kolayca bulabilirsiniz. Dilekçede de emsal kararları belirtin ve alım sırasında iade talebinde bulunduğunuzu da.

Bilgisayarın üzerindeki çıkartmalar çıkmayacak gibiler ise, onu da ekleyin dilekçeye, çıkartamıyorum diye.

Postayı iadeli taahhütlü göndermeyi unutmayın.

Eğer olumsuz dönerse şirket, tüketici mahkemesine gideceksiniz. Bunun için de başvuru dilekçesi örneği internette kolayca bulunabilinir.

Bilgisayarı tekrar açmamanızı öneririm bir de. Sorun olur mu emin değilim ama siz ne olur ne olmaz açmayın gene de.
« Son Düzenleme: 09 Eylül 2011 - 22:04:55 Gönderen: kulkke »

« Yanıtla #69 : »
etiketi sökerken zarar görmesi gibi bir duruma karşılık;
"şu bayinizde ki firmanız yetkili elemanına teslim edebilirim" gibi ifade kullansam olur mu?
notebook'un içinden windows'a ait -etiket dışında- bir şey çıkmadı.

Kod: [Seç]
12.9.2011
SAYIN * * * A.Ş.

6.9.2011 tarihinde Konya, * * * şubenizden almış olduğum MSI marka dizüstü bilgisayarla birlikte verdiğiniz Windows 7 Home Premium Tr işletim sistemini Müşteri hizmetleri bölümünde görevli arkadaşa ve yöneticisine iade etmek istediğimi belirttim.
Kendileri "işletim sisteminin kendileri tarafından satılmadığını kurulu geldiğini" belirterek işletim sistemini iade almadılar.

Konuyla ilgili Ankara 1.Tüketici mahkemesinde açılmış ve sonuçlanmış bir mahkeme kararı olduğunu size belirtim.

Windows sözleşme koşulları çok ağır olduğundan sözleşmeyi kabul etmediğimi bildirir ve satın aldığım bilgisayarla birlikte vermiş olduğunuz işletim sistemini kullanmayacağımı belirtirim.

Bilgisayara yapıştırılmış olan lisans etiketini çıkaramadığım için (yırtılacak olması ve lisans bilgilerinin okunamaz duruma gelme ihtimali mevcuttur) lisans bilgileri aşağıdadır. Her zaman bir personeliniz gelip lisans bilgilerini iptal edebilir ya da lisans iptali işlemi için bilgisayarı aldığım şubeye bilgisayarı götürebilirim.

Windows işletim sistemini iade almanızı ve işletim sistemine ödemiş olduğum 226 TL’nin tarafıma iadesini rica ederim.

Saygılarımla.

isim soyisim
adres

Ürün bilgileri:
IBM ………………

Lisans bilgileri :
Product Key ……………………………………………….
Microsoft

Ek:
Ankara 1.Tüketici mahkemesinde açılmış ve sonuçlanmış bir mahkeme kararı

diye dilekçe yazmam yeterli olur mu; eksiği yanlışı var mı?

« Yanıtla #70 : »
Microsoft Windows 7 Home Basic Türkçe sürümünün fiyatı 226dan fazla idi. 256 falan sanırım fiyatı; sürümden emin olun ve aldığınız tekonoloji mağazasında ne kadara satıldığına bakıp ona göre fiyat yazın bence. Tabi, aradaki farkı umursamıyorsanız sorun değil. =)

Eklemek istiyorsanız, "şu bayinizde ki firmanız yetkili elemanına teslim edebilirim" yerine "şu bayinizde ki firmanız yetkili elemanına etiketi ve ya etiketin çıkarılması için bilgisayarı teslim edebilirim" gibi * bir şey yazsanız daha iyi gibi bence.

Notebookun yanında hiçbir döküman, belge verilmediğine eminseniz o konuda sorun yok.

Bu arada, iadeli taahhütlü postanın fotokopisi çektirmeyi unutmayın. Firma eğer olumsuz yanıt verir ise, başvuracağınız Hakem Heyetinde gereksinim duyacaksınız.

Tekrar eklemek isterim, 7 günlük sürenin dolmaması için bir an önce postaya verin.

« Yanıtla #71 : »
Dilekçeyi ve Ankara'da ki örneği gün içinde gönderdim. Gelişmeleri size aktaracağım.

Tekrar her şey için teşekkürler.

« Yanıtla #72 : »
Dilekçeyi ve Ankara'da ki örneği gün içinde gönderdim. Gelişmeleri size aktaracağım.

Tekrar her şey için teşekkürler.
Merakla bekliyorum.

« Yanıtla #73 : »
Dilekçeyi ve Ankara'da ki örneği gün içinde gönderdim. Gelişmeleri size aktaracağım.

Tekrar her şey için teşekkürler.

Gelişmeleri aktarman bizler için önemli. Dört gözle bekliyorum.

« Yanıtla #74 : »
Biz ayrım yapmadan bu konudaki hassasiyetimizi ortaya koyarsak en sonunda mecbur geri adım atacaklardır. Bi arkadaşımız demiş ya "microsoft daha iyisini yapana kadar Ubuntu'ya devam" diye, bende diyorum ki Microsoft ne zaman Ubuntu'dan daha iyi iş çıkarmış ki. Sonsuza kadar Ubuntu, sonsuza kadar Linux.
İlkokul öğretmenim sen’i cümle içinde kullanmamı istediğinden beri susuyorum, lehçesiz bir dilde.
Bilinmeyen kelimeler listemin en başındasın, taa o günden bugüne…

[Özgür Gümüşsoy // Aşkın Oyun Hamurunda Kullanılmayacaklar Listesi]