Linux Mint Cinnamon Japonca Yükleme

Başlatan agg1401, 15 Ekim 2022 - 08:11:18

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

agg1401

Selam millet. Bunu hem sizin ve hemde kendim için bu yazıyı yazıyorum.

Adımlar;
* Paket yöneticisinden anthy, ibus, im-config ve ibus-anthy yazılımlarını indirin.
* Sonra terminale im-config yazın.
* Önce tamam deyin ve sonra Evet deyin.
* O sekmeden ibus'u bulun. Sonra seçip, arkasından evet deyin.
* Sistemi yeniden başlatın.
* Sistem açıldıktan sonra iBus Tercihlerini başlatın.
* Dil otomatikmen eklenecektir.
** Eğer eklenmez ise, o zaman o yazılımı açın ve giriş yönetimi'ne gelin. Ekle kısmından Japonca'yı bulun ve onu seçin. Arkasından Anthy'i seçin.
* Eklendikten sonra Emoji ve dil değiştirme ayarları aynı olduğu için yazamayabilirsiniz. Bunun yüzünden çok delirdim. Yapacağınız şey, o iBus Tercihleri programından, Emoji sekmesinden, Emoji Ek açıklaması'ndaki tuşu :0: veya başka bir şey yapın.

Olduğunu anlamak için alt kısımdan o yazılımı bulup, sağ tıklayın. Sonra yazma yönteminden katakana seçin. hi yazın. Sorun çözülecektir.

Bir ricam var. Bu konuyu Linux Mint formuna İngilizce'ye çevirip, ekler misiniz?

yakusha

Google Translate

Steps;
* Download anthy, ibus, im-config and ibus-anthy from package manager.
* Then type im-config in terminal.
* Say OK first and then Yes.
* Find ibus from that tab. Then select it and then click on yes.
* Reboot the system.
* Launch iBus Preferences after the system boots up.
* Language will be added automatically.
** If not added, then open that software and go to login management. Find Japanese under Add and select it. Then select Anthy.
* Once added, you may not be able to type because the Emoji and language change settings are the same. I went crazy because of this. What you would do is, from that iBus Preferences program, from the Emoji tab, press the key :0: in the Emoji Annotation or something.

To find out that it is, find that software from the bottom and right-click it. Then choose katakana from the typing method. type hi. The problem will be solved.

I have a request. Could you translate and add this topic to Linux Mint form in English?
Artık bu forumu kullanmıyor.

nxjoseph

Alıntı YapI have a request. Could you translate and add this topic to Linux Mint form in English?
;D