unity için bir kod yazdım fakat hata veriyor alttaki resimdeki gibi

Başlatan skyrider01, 31 Ağustos 2016 - 02:35:23

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

skyrider01

using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;

public class karakter : MonoBehaviour {
public float can,su,hiz;
public float Aclik;
public GameObject CanBar,SuBar;
public GameObject ACLıKBAR;
public Text canyazi,aclikyazi,suyazi;
void Start () {

}




// Update is called once per frame
void Update () {
CanBar.transform.localScale =new Vector3 (can / 100, 1, 1,)
ACLıKBAR.transform.localScale =new Vector2 (aclik / 100, 1, 1,)
SuBar.transform.localScale =new Vector1 (su / 100, 1, 1,)
canyazi.text = "%"+ (int)can;
aclikyazi.text = "%"+ (int)Aclik;
suyazi.text = "%"+ (int)su;

if (aclik > 0 )
Aclik = hiz*Time.deltaTime;


}


[eklenti yönetici tarafından silindi]

bugra9

Merhaba,

Başlığı anlaşılır şekilde yazarsan okunma, cevap alma sayısını arttırır, sorununa çözüm bulma zamanını kısaltırsın. Ayrıca forumda rep gibi bir işlem bulunmuyor.

skyrider01

Alıntı yapılan: bugra9 - 31 Ağustos 2016 - 02:38:33
Merhaba,

Başlığı anlaşılır şekilde yazarsan okunma, cevap alma sayısını arttırır, sorununa çözüm bulma zamanını kısaltırsın. Ayrıca forumda rep gibi bir işlem bulunmuyor.
çok saol uyarıların için ilk konum ve ilk girişim foruma eyw

Source

ACLıKBAR objesinin ismini türkçe karakter olmadan yaz düzgün bir şekilde ACLIKBAR  olabilir mesela.