Dota 2 Opengl Hatası

Başlatan antervorte, 29 Haziran 2016 - 09:42:52

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

antervorte

Dota 2 kurunca bu hatayı alıyorum

Ek olarak: Opengl kurulu değil sanırım bende onu yüklemek için özellikle birşey yapmadım sanırım hatada ondan nasıl yüklerim ?



[eklenti yönetici tarafından silindi]

plazma

uname -a
lsb_release -a
glxinfo | grep OpenGL
ve ekran kartı çıktılarını kodetiketi içerisinde aktarırmısınız : https://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=33412.0

antervorte

uname -a
Linux haruntukel-Lenovo-B560 4.2.0-41-generic #48-Ubuntu SMP Fri Jun 24 11:28:43 UTC 2016 x86_64 x86_64 x86_64 GNU/Linux


lsb_release -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 15.10
Release: 15.10
Codename: wily


glxinfo | grep OpenGL
OpenGL vendor string: Intel Open Source Technology Center
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) Ironlake Mobile
OpenGL version string: 2.1 Mesa 11.0.2
OpenGL shading language version string: 1.20
OpenGL extensions:
OpenGL ES profile version string: OpenGL ES 2.0 Mesa 11.0.2
OpenGL ES profile shading language version string: OpenGL ES GLSL ES 1.0.16
OpenGL ES profile extensions:

bugra9

@plazma'nın istediği ekran kartı çıktılarını aktarmamışsın.

antervorte

hayır aynılarını aktardım çıktıların başında yazdığım kod görünüyor ?


Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 29 Haziran 2016 - 20:12:12

pardon son linki görmedim hemen yapiyorum hepsini

bugra9

En alt satırı okumadınız sanırım, aktaracağınız ekran kartı çıktıları https://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=33412.0 bağlantısında bulunuyor.

antervorte

lspci -nnk | grep "VGA\|3D\|Display" -A2
00:02.0 VGA compatible controller [0300]: Intel Corporation Core Processor Integrated Graphics Controller [8086:0046] (rev 02)
Subsystem: Lenovo Device [17aa:3920]


glxinfo | grep render
direct rendering: Yes
    GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
    GLX_MESA_multithread_makecurrent, GLX_MESA_query_renderer,
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) Ironlake Mobile
    GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_light_max_exponent,
    GL_OES_element_index_uint, GL_OES_fbo_render_mipmap,


xrandr
Screen 0: minimum 8 x 8, current 1366 x 768, maximum 32767 x 32767
LVDS1 connected primary 1366x768+0+0 (normal left inverted right x axis y axis) 344mm x 193mm
   1366x768      60.01*+
   1360x768      59.80    59.96 
   1280x720      60.00 
   1024x768      60.00 
   1024x576      60.00 
   960x540       60.00 
   800x600       60.32    56.25 
   864x486       60.00 
   640x480       59.94 
   720x405       60.00 
   680x384       60.00 
   640x360       60.00 
DP1 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)
HDMI1 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)
VGA1 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)
VIRTUAL1 disconnected (normal left inverted right x axis y axis)


dpkg -l | egrep "nvidia|bumblebee|nvidia-prime|fglrx"

En sonunca kodda hiçbir cevap gelmedi

heartsmagic

Sistemde tek kart var o da Intel, ne yazık ki istenen openGL sürümünü sağlayamıyor.
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.