Libgdx klavyeden tuş okuma

Başlatan cndg, 15 Ocak 2016 - 21:51:07

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

cndg

Öncelikle iyi akşamlar.
Libgdxte

if(Gdx.input.isKeyPressed(Input.Keys.Up){
}

Şeklinde okuma yapiyorum sorunusuz bir şekilde çalışıyor ama benim if bloğunun içinde tuşa basmayı bırakana kadar döngüye girmem gerekiyor. Tuşun bırakılmasi durumunu okuyabiliyormuyuz.Bu konuda bilgisi olan bir arkadaş yardımcı olursa çok mutlu olurum. Teşekkürler.

sknrk

#1
https://www.facebook.com/groups/481879901888841/permalink/1017701951639964
Basit seviyede ingilizcen varsa kesinlikle katil gruba bence. Cok yardimci oluyorlar.