[Çözüldü] Koddaki hata nedir?

Başlatan Pozitron, 04 Ağustos 2015 - 01:42:07

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Pozitron

Merhaba arkadaşlar,
Şu sıralar öylesine,konsol tabanlı bir oyun yazıyorum.
Bu oyunda player.py adlı dosyada bazı değişkenler tutulmakta.
def __init__(self):
    self.POP_TRIBE_SICK=0
    self.POP_TRIBE=50 #The population of tribe
    self.TRIBE_RESOURCE={"food":random.randint(20,120),"spear":random.randint(0,POP_TRIBE),"wood":random.randint(50,200),"steel":0}
    self.TRIBE_WARRIOR=0
    self.TRIBE_WALLS=False
    self.TRIBE_MINER=0
    self.TRIBE_WOODMAN=0
    self.TRIBE_EXPLORER=0
    self.TRIBE_WINS=0 # Tribe can gain win when they explore something,winnig war...
    self.TRIBE_LOSE=0  # Losing war,the number of sick people...

...........

if __name__ == "__main__":
    __init__()



Fakat functions.py adlı başka bir modülde global name "self" is not defined diyor. Anlamış değilim.Yukarıdaki kodlarda mı bir yanlışlık yaptım.Yoksa 2.7'de OOP farklı mı işliyor,nedir? Github'da herkesin örneğinde hep aynı şey var örneğin hata da yok.
To follow the path,look to the master,follow the master,walk with the master,see through the master,become the master.

hitokiri

Tamam ancak fonksiyonun ait olduğu bir sınıf ( class ) yok, bu yüzden selfinde bir anlamı kalmıyor.
Alıntı Yapclass functions():
    def __init_(self):
.....

Eğer bahsettiğiniz şey başka bir hataysa, lütfen uçbirim çıktısını buraya geçinki bir fikrimiz olsun bizimde.

Pozitron

#2
Çok haklısın ya ben nasıl bir hata yaptım öyle :o

Teşekkürler yanıtın için yapıyorum şimdi.

Edit:çok sağol,nasıl atlamışım anlamadım,işe yaradı.
To follow the path,look to the master,follow the master,walk with the master,see through the master,become the master.