[Çözüldü] TORCS Oyununu Derleyemiyorum.

Başlatan freeman, 24 Mart 2015 - 19:26:41

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

freeman

Arkadaşlar şu oyunu derlemeye çalışıyorum:
http://torcs.sourceforge.net/

Bu oyun depodan kurulabiliyor fakat oyuna kendimiz robot yazabilmek için kaynak kodların derlenmesine gerek var.

İşte günlerdir uğraşmama rağmen bir türlü derleyemiyorum. make komutunda hata alıyorum, neyse bu hatayı bir şekilde gideriyorum, bu sefer başka bir yerde hata alıyorum. Yani bir sürü hata alıyorum. Hangi hatayı buraya geçireceğimi de şaşırdım.  :)

Kendi dökümanlarında nasıl derleneceği
http://www.berniw.org/tutorials/robot/tutorial.html
adresinde anlatılmış. Ama make komutu hata veriyor işte.

Aslında aldığım hataları buraya geçmek yerine, sizlerden ricam
http://sourceforge.net/projects/torcs/files/torcs-src/1.3.4/

adresindeki iki dosyayı indirip siz de deneyebilir misiniz?
(Boyutları küçük zaten.)

Duruma göre yönlendirirsiniz beni belki. Belki benim beceremediğim * bir şey vardır diyorum.

Zaten yukarıda ilk verdiğim bağlantıya bakarsanız her şey açıklanmış.
Good morning and welcome to the Black Mesa Transit System. This automated train is provided for the security and convenience of the Black Mesa Research Facility personnel.

plazma

make ile beraber uçbirim hata çıktılarına geçerseniz en azından nerende bir sorun var görmüş olalaım ona göre yorum gelsin.

freeman

İsterseniz autoconf, automake vb araçların ürettiği konfigürasyon dosyalarını da geçeyim.

Buyurun;
make TORCS_BASE=/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 MAKE_DEFAULT=/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/Make-default.mk
make[1]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4'
make[2]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src'
make[3]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/interfaces'
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include
Exporting car.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/car.h
Exporting graphic.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/graphic.h
Exporting playerpref.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/playerpref.h
Exporting raceman.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/raceman.h
Exporting replay.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/replay.h
Exporting robot.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/robot.h
Exporting simu.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/simu.h
Exporting telemetry.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/telemetry.h
Exporting track.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/track.h
make[3]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/interfaces'
make[3]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/txml'
Exporting xml.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/xml.h
Exporting xmlparse.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/xmlparse.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/txml'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgf'
Exporting tgf.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tgf.h
Exporting os.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/os.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgf'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgfclient'
Exporting tgfclient.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tgfclient.h
Exporting screen_properties.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/screen_properties.h
Exporting glfeatures.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/glfeatures.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgfclient'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/client'
Exporting client.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/client.h
Exporting exitmenu.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/exitmenu.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/client'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/confscreens'
Exporting confscreens.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/confscreens.h
Exporting driverconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/driverconfig.h
Exporting joystickconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/joystickconfig.h
Exporting mouseconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/mouseconfig.h
Exporting controlconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/controlconfig.h
Exporting graphconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/graphconfig.h
Exporting simuconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/simuconfig.h
Exporting soundconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/soundconfig.h
Exporting openglconfig.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/openglconfig.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/confscreens'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/racescreens'
Exporting racescreens.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/racescreens.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/racescreens'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/robottools'
Exporting robottools.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/robottools.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/robottools'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/raceengineclient'
Exporting singleplayer.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/singleplayer.h
Exporting raceinit.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/raceinit.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/raceengineclient'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/learning'
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning
Exporting policy.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/policy.h
Exporting ann_policy.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/ann_policy.h
Exporting ANN.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/ANN.h
Exporting learn_debug.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/learn_debug.h
Exporting real.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/real.h
Exporting string_utils.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/string_utils.h
Exporting List.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/List.h
Exporting MathFunctions.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/MathFunctions.h
Exporting Distribution.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/learning/Distribution.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/learning'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/portability'
Exporting portability.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/portability.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/portability'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/math'
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tmath
Exporting linalg_t.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tmath/linalg_t.h
Exporting v2_t.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tmath/v2_t.h
Exporting v3_t.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tmath/v3_t.h
Exporting v4_t.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tmath/v4_t.h
Exporting straight2_t.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/tmath/straight2_t.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/math'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/musicplayer'
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/musicplayer
Exporting musicplayer.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/musicplayer/musicplayer.h
Exporting SoundStream.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/musicplayer/SoundStream.h
Exporting OggSoundStream.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/musicplayer/OggSoundStream.h
Exporting OpenALMusicPlayer.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/musicplayer/OpenALMusicPlayer.h
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/musicplayer'
make[3]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs'
make[3]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/linux'
Exporting osspec.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/osspec.h
make[3]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/linux'
make[3]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu'
make[5]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2'
make[6]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0'
make[7]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0/include'
make[8]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0/include/3D'
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D
Exporting Basic.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Basic.h
Exporting Matrix.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Matrix.h
Exporting Point.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Point.h
Exporting Quaternion.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Quaternion.h
Exporting Tuple3.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Tuple3.h
Exporting Tuple4.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Tuple4.h
Exporting Vector.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/3D/Vector.h
make[8]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0/include/3D'
make[8]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0/include/SOLID'
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/SOLID
Exporting solid.h to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include/SOLID/solid.h
make[8]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0/include/SOLID'
make[7]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0/include'
make[6]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2/SOLID-2.0'
make[5]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu/simuv2'
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules/simu'
make[3]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/modules'
make[2]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src'
make[5]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/txml/gennmtab'
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c gennmtab.c
g++ gennmtab.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib  -lplibjs -lplibssgaux -lplibssg -lplibsm -lplibsl -lplibsg -lplibul -lglut -lGLU -lGL -lpng -lz -ldl -lXrandr -lXrender -lXxf86vm -lXmu -lXi -lXt -lSM -lICE -lXext -lX11 -lm   -o gennmtab
make[5]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/txml/gennmtab'
make[3]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/accc'
make[4]: Nothing to be done for 'tools'.
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/accc'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/nfs2ac'
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/nfs2ac'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/nfsperf'
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/nfsperf'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/package'
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/package'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/texmapper'
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/texmapper'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/trackgen'
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools/trackgen'
make[3]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/tools'
make[3]: Nothing to be done for 'tools'.
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/confscreens'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   controlconfig.cpp  graphconfig.cpp mouseconfig.cpp driverconfig.cpp joystickconfig.cpp simuconfig.cpp soundconfig.cpp openglconfig.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c controlconfig.cpp
controlconfig.cpp: In function 'void* TorcsControlMenuInit(void*, int)':
controlconfig.cpp:485:15: warning: cast to pointer from integer of different size [-Wint-to-pointer-cast]
        (void*)i, onPush, NULL, (tfuiCallback)NULL, onFocusLost);
               ^
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c graphconfig.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c mouseconfig.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c driverconfig.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c joystickconfig.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c simuconfig.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c soundconfig.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c openglconfig.cpp
g++ -shared -o libconfscreens.so controlconfig.o graphconfig.o mouseconfig.o driverconfig.o joystickconfig.o simuconfig.o soundconfig.o openglconfig.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib  -lplibjs
mkdir /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib
Exporting libconfscreens.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libconfscreens.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/confscreens'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/racescreens'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   trackselect.cpp driverselect.cpp results.cpp pitmenu.cpp loadingscreen.cpp racemenu.cpp miscscreens.cpp fileselect.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c trackselect.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c driverselect.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c results.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c pitmenu.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c loadingscreen.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c racemenu.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c miscscreens.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c fileselect.cpp
g++ -shared -o libracescreens.so trackselect.o driverselect.o results.o pitmenu.o loadingscreen.o racemenu.o miscscreens.o fileselect.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting libracescreens.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libracescreens.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/racescreens'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/robottools'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   rttrack.cpp rttelem.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c rttrack.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c rttelem.cpp
g++ -shared -o librobottools.so rttrack.o rttelem.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting librobottools.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/librobottools.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/robottools'
make[5]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/txml/gennmtab'
make[5]: Nothing to be done for 'compil'.
make[5]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/txml/gennmtab'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   xmltok.c xmlrole.c xmlparse.c hashtable.c xml.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c xmltok.c
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c xmlrole.c
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c xmlparse.c
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c hashtable.c
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c xml.cpp
g++ -shared -o libtxml.so xmltok.o xmlrole.o xmlparse.o hashtable.o xml.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting libtxml.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libtxml.so
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgf'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   module.cpp os.cpp params.cpp tgf.cpp trace.cpp directory.cpp profiler.cpp hash.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c module.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c os.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c params.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c tgf.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c trace.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c directory.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c profiler.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c hash.cpp
g++ -shared -o libtgf.so module.o os.o params.o tgf.o trace.o directory.o profiler.o hash.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting libtgf.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libtgf.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgf'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgfclient'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   guimenu.cpp screen.cpp gui.cpp guifont.cpp guiobject.cpp guilabel.cpp guibutton.cpp guiedit.cpp guihelp.cpp img.cpp guiscrollist.cpp guiscrollbar.cpp guiimage.cpp control.cpp fg_gm.cpp tgfclient.cpp glfeatures.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guimenu.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c screen.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c gui.cpp
gui.cpp: In function 'void gfuiMotion(int, int)':
gui.cpp:436:47: warning: cast to pointer from integer of different size [-Wint-to-pointer-cast]
  gfuiMouseAction((void*)(1 - GfuiScreen->mouse));
                                               ^
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guifont.cpp
guifont.cpp: In constructor 'GfuiFontClass::GfuiFontClass(char*)':
guifont.cpp:126:27: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(font, 24, 1, Input); // for IA64...
                           ^
guifont.cpp:146:51: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(font->Char, sizeof(GLFONTCHAR), Num, Input);
                                                   ^
guifont.cpp:164:43: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(TexBytes, sizeof(char), Num, Input);
                                           ^
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guiobject.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guilabel.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guibutton.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guiedit.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guihelp.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c img.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guiscrollist.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guiscrollbar.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c guiimage.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c control.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c fg_gm.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c tgfclient.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c glfeatures.cpp
g++ -shared -o libtgfclient.so guimenu.o screen.o gui.o guifont.o guiobject.o guilabel.o guibutton.o guiedit.o guihelp.o img.o guiscrollist.o guiscrollbar.o guiimage.o control.o fg_gm.o tgfclient.o glfeatures.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib  -lplibjs
Exporting libtgfclient.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libtgfclient.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/tgfclient'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/client'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   entry.cpp mainmenu.cpp splash.cpp exitmenu.cpp optionmenu.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c entry.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c mainmenu.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c splash.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c exitmenu.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c optionmenu.cpp
g++ -shared -o libclient.so entry.o mainmenu.o splash.o exitmenu.o optionmenu.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib  -lplibssg -lplibsg -lplibul
Exporting libclient.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libclient.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/client'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/raceengineclient'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   singleplayer.cpp raceinit.cpp racemain.cpp racemanmenu.cpp racestate.cpp racegl.cpp raceengine.cpp raceresults.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c singleplayer.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c raceinit.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c racemain.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c racemanmenu.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c racestate.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c racegl.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c raceengine.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c raceresults.cpp
g++ -shared -o libraceengine.so singleplayer.o raceinit.o racemain.o racemanmenu.o racestate.o racegl.o raceengine.o raceresults.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting libraceengine.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/raceengineclient'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/learning'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   policy.cpp ann_policy.cpp List.cpp string_utils.cpp Distribution.cpp MathFunctions.cpp ANN.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c policy.cpp
policy.cpp: In member function 'virtual void DiscretePolicy::loadFile(char*)':
policy.cpp:497:63: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread((void *) rtag, sizeof (char), strlen (start_tag)+1, fh);
                                                               ^
policy.cpp:502:52: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread((void *) &n_read_states, sizeof(int), 1, fh);
                                                    ^
policy.cpp:503:53: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread((void *) &n_read_actions, sizeof(int), 1, fh);
                                                     ^
policy.cpp:513:52: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fread((void *) Q[i], sizeof(real), n_actions, fh);
                                                    ^
policy.cpp:538:63: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread((void *) rtag, sizeof (char), strlen (close_tag)+1, fh);
                                                               ^
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c ann_policy.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c List.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c string_utils.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c Distribution.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c MathFunctions.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c ANN.cpp
ANN.cpp: In function 'ANN* LoadANN(FILE*)':
ANN.cpp:1203:37: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(&n_inputs, sizeof(int), 1, f);
                                     ^
ANN.cpp:1204:38: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(&n_outputs, sizeof(int), 1, f);
                                      ^
ANN.cpp:1208:37: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(&n_layers, sizeof(int), 1, f);
                                     ^
ANN.cpp:1212:40: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fread(&layer_type, sizeof(int), 1, f);
                                        ^
ANN.cpp:1215:33: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fread(&nhu, sizeof(int), 1, f);
                                 ^
ANN.cpp:1226:40: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fread(&layer_type, sizeof(int), 1, f);
                                        ^
ANN.cpp:1239:43: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
   fread(l->c, size, sizeof(Connection), f);
                                           ^
ANN.cpp: In function 'bool CheckMatchingToken(const char*, StringBuffer*, FILE*)':
ANN.cpp:1155:35: warning: ignoring return value of 'size_t fread(void*, size_t, size_t, FILE*)', declared with attribute warn_unused_result [-Wunused-result]
  fread(buf->c, sizeof(char), l, f);
                                   ^
g++ -shared -o liblearning.so policy.o ann_policy.o List.o string_utils.o Distribution.o MathFunctions.o ANN.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting liblearning.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/liblearning.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/learning'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/portability'
make[4]: Nothing to be done for 'compil'.
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/portability'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/math'
make[4]: Nothing to be done for 'compil'.
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/math'
make[4]: Entering directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/musicplayer'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   SoundStream.cpp OggSoundStream.cpp OpenALMusicPlayer.cpp musicplayer.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c SoundStream.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c OggSoundStream.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c OpenALMusicPlayer.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c musicplayer.cpp
g++ -shared -o libmusicplayer.so SoundStream.o OggSoundStream.o OpenALMusicPlayer.o musicplayer.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib   
Exporting libmusicplayer.so to /home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libmusicplayer.so
make[4]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/src/libs/musicplayer'
gcc -E  -M -D__DEPEND__ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H   main.cpp linuxspec.cpp > .depend
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c main.cpp
g++ -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/include -I/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4 -g -O2 -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES -Wall -fPIC -fno-strict-aliasing -O2 -DUSE_RANDR_EXT -DGL_GLEXT_PROTOTYPES  -D_SVID_SOURCE -D_BSD_SOURCE -DSHM -DHAVE_CONFIG_H  -c linuxspec.cpp
g++ main.o linuxspec.o -L/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib  -lopenal -lalut -lvorbisfile -L/usr/lib  -lracescreens -lrobottools -lclient -lconfscreens -ltgf -ltgfclient -ltxml -lplibul -lraceengine -lmusicplayer -llearning -lplibjs -lplibssgaux -lplibssg -lplibsm -lplibsl -lplibsg -lplibul -lglut -lGLU -lGL -lpng -lz -ldl -lXrandr -lXrender -lXxf86vm -lXmu -lXi -lXt -lSM -lICE -lXext -lX11 -lm  -o torcs-bin
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmShowStandings(void*, RmInfo*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmDriversSelect(void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmPitMenuStart(CarElt*, void*, void (*)(void*))'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RtTrackGetSeg(tTrkLocPos*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmLoadingScreenSetText(char const*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RtTrackHeightL(tTrkLocPos*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmFourStateScreen(char const*, char const*, char const*, void*, char const*, char const*, void*, char const*, char const*, void*, char const*, char const*, void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmRaceParamMenu(void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmShowResults(void*, RmInfo*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmTriStateScreen(char const*, char const*, char const*, void*, char const*, char const*, void*, char const*, char const*, void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RtTrackLocal2Global(tTrkLocPos*, float*, float*, int)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmFileSelect(void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmTrackSelect(void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmLoadingScreenStart(char const*, char const*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmDisplayStartRace(RmInfo*, void*, void*)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RtTrackGetWidth(trackSeg*, float)'
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/export/lib/libraceengine.so: undefined reference to `RmShutdownLoadingScreen()'
collect2: error: ld returned 1 exit status
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/Make-default.mk:405: recipe for target 'torcs-bin' failed
make[3]: *** [torcs-bin] Error 1
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/Make-default.mk:679: recipe for target 'subdirs' failed
make[2]: *** [subdirs] Error 1
/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4/Make-default.mk:679: recipe for target 'subdirs' failed
make[1]: *** [subdirs] Error 1
make[1]: Leaving directory '/home/lambdacore/torcs/torcs-1.3.4'
Makefile:30: recipe for target 'restart' failed
make: *** [restart] Error 2

Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 24 Mart 2015 - 23:01:43

Tamamdır hallettim.
http://sourceforge.net/p/torcs/mailman/message/30756419/
Good morning and welcome to the Black Mesa Transit System. This automated train is provided for the security and convenience of the Black Mesa Research Facility personnel.