Blender ile Canlandırma Çalışması

Başlatan raspacı, 01 Aralık 2012 - 19:58:43

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

raspacı

http://forum.ubuntu-tr.net/index.php?topic=36835.0 konusundaki uzaylıyla basit bir canlandırma çalışması yaptım. Karakterin özellikle sırt bölgesi rahatsız edici. Bunun nedeni ise öğrenme aşamasında derslerin bir kısmını atlayıp kafama göre çözüm yolları bulmamdı. Geri dönüp bunları düzeltmem her zaman mümkün olmadı. Bu hatalardan alınan dersler de doyumsuz oluyor tabi :). Youtube linkini vereyim: http://www.youtube.com/watch?v=CYyWgV3wH64
nereye gidersen git kendini de götürürsün.

gkhnt

Uğraşılsa bu kadar güzel kambur yapılamazdı. Bence şirin olmuş :)
Model: Hp Compaq Mini 731ET
İşlemci: Intel® Atom™ CPU N270 @ 1.60GHz × 2
Grafik: Intel® 945GME x86/MMX/SSE2
Hafıza: 2,0 Gb İşlemci Tipi: 32-bit

raspacı

Uğraşılınca yapılır kamburu da :) ama kamburu yakında düzelecek bu arada. Dünyaya adımını attı ve maceraları sürecek.   
nereye gidersen git kendini de götürürsün.

gkhnt

Kolaylıklar dilerim Raspacı. Çok sempatik bir uzaylı olmuş yine de ;)
Model: Hp Compaq Mini 731ET
İşlemci: Intel® Atom™ CPU N270 @ 1.60GHz × 2
Grafik: Intel® 945GME x86/MMX/SSE2
Hafıza: 2,0 Gb İşlemci Tipi: 32-bit

umutubuntu

Tebrikler, ben de bir türlü başlayamadım şu programa.

raspacı

Başlamak için hiç bir zaman geç değildir. Sanki :)
nereye gidersen git kendini de götürürsün.

heartsmagic

Yeni öğrenip bu kadar çabuk buralara gelmek :) Ne diyeyim, bravo.
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.

raspacı

Teşekkürler. Aslında dönem dönem kurcaladım blenderı. Video düzenleme için ve basit animasyon yapmıştım bir kaç günlük periyotlarda. İlk kez modelleme ile uğraştım ve bunu canlandırdım. Aslında ilk sahneyi uzatacaktım ama vaktim kalmadı. Şimdi elimde çocuklar için eğitici bir işlevi de olan bir senaryo var, onunla uğraşacağım.
nereye gidersen git kendini de götürürsün.

heartsmagic

Son cümleye bakarak, işlerin çok çok çok yolunda gitsin diyorum @raspacı :)
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.

umutubuntu

@heartsmagic'e katılıyorum. Bu arada, aramızda Blender konusunda oldukça deneyimli @Eribol var, konuyu görürse bir kaç şey yazacağına eminim :)

raspacı

Bu arada uzaylıma kambur dediler ben de elbisesini çıkarttım. Bu sefer de başka bir risk çıktı. Zamanında elbise giyecek diye biraz gerçekçi çizmiştim. Sonra elbise çıkınca sorun oldu. Ama sanırım fena olmadı: http://www.youtube.com/watch?v=RbwlEQekQIk
nereye gidersen git kendini de götürürsün.

eribol

Alıntı yapılan: umutubuntu - 05 Aralık 2012 - 09:25:14
@heartsmagic'e katılıyorum. Bu arada, aramızda Blender konusunda oldukça deneyimli @Eribol var, konuyu görürse bir kaç şey yazacağına eminim :)
Blender dediniz ve şimdi eribol gelecek :D

Ellerine sağlık @raspacı. Pek fazla ilgili olduğum söylenemez ama Blender görünce heyecan yapmıyorum desem yalan olur.

Uzaylımız geçirgen sanırım, ayağı ufonun içinden çıkıyor :) Bir nesneyi diğer nesneye karşı etkileşimli yapmak gibi bir yöntem olması gerekirdi esasında ama şu an hiç hatırlamıyorum. Fakat vücuda esneklik katmak güzel olmuş. Ben hiç öyle bir çalışma yapmadığım için fikirde belirtemiyorum ama bildiğim kadarıyla pekte kolay olmayan bir şey, en azından gerçekleme açısından.

raspacı

Nesneye çarpışma özelliği ekleyince en azından kumaşlarla iç içe geçmiyor ama katılar için bilmiyorum, gerçi oyun kısmına geçince çalışıyor da animasyondayken olmadıydı ben de pek üstünde durmadım. Aslında geminin içine geçtiğini sonradan fark ettim, gemi değiştiği için sonradan olmuş. Terminatör 2 deki sıvı metal olayından kurtarır diye düzeltmedim tekrar :)
Esneklik rigging denen işlemle oluyor ama Türkçesini bilemedim bunun.
nereye gidersen git kendini de götürürsün.