WineHQ PulseAudio Ses Sorunu WineHQ 1.4-rc5 Sürümünde Çözülmüş!

Başlatan KemalALKIN, 26 Şubat 2012 - 01:42:58

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

KemalALKIN

WineHQ PulseAudio Ses Sorunu WineHQ 1.4-rc5 Sürümünde Çözülmüş!

Alıntı Yap28066  Sound stops after some time (restarting sound in game usually possible)

Hayırlı olsun arkadaşlar Linux kullanıcılarına müjdedir bu :).
www.tckemal.ist

Göktürk

@kemalalkın yani bu şimdi kemal pes 2012 de filan spiker sesi çıkması gibimi oluyor ?
anakart:asus intel p8h61-mlx rev 3.0
işlemci:intel pentium g620 2.60 ghz x2
ram:kingston 4gb ddr3 1333 mhz 2 adet
ekran kartı:asus ati radeon hd 6670 1 gb ddr3 Hdd: Western Dijital 750 gb 64 cache 1 adet Sata2 Western Dijital 250 gb Sata2 Seagate 500 gb sata3 16 cache  Mac os x Lion 10.7.4 tr X64 Apple Fan Hackintosh xd :)

KemalALKIN

Alıntı yapılan: Göktürk - 11 Mart 2012 - 15:47:48
@kemalalkın yani bu şimdi kemal pes 2012 de filan spiker sesi çıkması gibimi oluyor ?
Hayır, oyunlara girince pulse ses parçasını kullanan dağıtımlarda yani yeni olan hepsinde var; bunlarda oyunu bir süre oynadıktan sonra çıkınca normal seslerin hiç biri çıkmıyordu onu çözmüşler. Finalide linux ve mac üzerinde test ettim güzel ama tatmin etmedi. Halen Pes 2012 için düzeltme gelmemiş 1.2.3 veya daha önceki sürümlerde hatırlarsan bende dahil sende çalıştırmıştık. Birazda oyun yapısına bağlı şekilde yani oyun motoruna göre destek artıp düşebiliyor.
www.tckemal.ist