[Çözüldü] blender - objelerin baginin ayrilmasi ?

Başlatan abbasc, 23 Şubat 2015 - 02:52:25

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

abbasc

bu kayalar hep birlikte hareket ediyor ve bir turlu ayiramiyorum. Birini oynatiyorum ama hepsi beraber oynuyor. Cok aradim internette "alt P" ile bag cozulecek diyor ama ise yaramadi. En basta bir tane yapmistim, diger ikisini shift D ile cogalttim.
Simdi onlari nasil farkli nesneler olarak hareket ettirebilirim ?



[eklenti yönetici tarafından silindi]

TayfunBasoglu

Edit mode ve wireframe'e geçip istediğiniz yeri gerekli seçim aracıyla seçtikten sonra klavyeden "p" tuşuna basıp "selection" seçerseniz ayırıyor aslında. Yanlış mı hatırlıyorum diye denedim az önce, sorunsuz çalıştı.
My name is Lucifer, please take my hand.

abbasc

Alıntı yapılan: TayfunBasoglu - 23 Şubat 2015 - 09:00:00
Edit mode ve wireframe'e geçip istediğiniz yeri gerekli seçim aracıyla seçtikten sonra klavyeden "p" tuşuna basıp "selection" seçerseniz ayırıyor aslında. Yanlış mı hatırlıyorum diye denedim az önce, sorunsuz çalıştı.

hay allah, nasil bir istir...
Ben "alt P" ile deniyordum ve olmuyordu. Cunku her yerde boyle yaziyor. Sadece P tusunu kullaninca oldu .
Ufacik bir ayrinti ama ugrastirdikca ugrastiriyor insani... Cok tesekkurler Tayfun Bey :)