satranç ve mayın tarlası yardım

Başlatan mymiracle, 19 Mayıs 2012 - 20:58:08

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mymiracle

Arkadaşlar satranç ve mayın tarlası yazmaya çalışıyorum ama olmuyor.. Algoritmasını kafamda yazdım fakat şekil olarak yapmaya çalışıyorum ve yapamıyorum yardımcı olabilcek arkadaş var mı?


furkankalkan

Şekil olarak neyi kasdediyorsunuz ? Grafik arayüz mü yoksa algoritmayı programlama diline uyarlamakta mı zorlanıyorsunuz ?
Lover
twitter.com/furkan_kalkan1

bytan

Umut en büyük kötülüktür; işkenceyi uzatır. - F.N.


Bir şey ne ise odur, bu kadar. Öyleyse, iki şey arasında bağdaşıklık varsa, bu aralarında iletişim kuruyorlar demek değildir.
"... kavrayışını bilgi ile derinleştir ..."
PF @ ST

mymiracle

#3
örnekleri inceledim kaç tane ama bir cevap bulamadım.

takıldığım başlıca kısımları sorayım ben.
1. Bir butona tıkladığımızda o butondaki resmi nasıl değiştirebilirim?
2. Bir butona tıkladığımda o butonun hangi buton olduğunu nasıl belirleyebilirim?
(a[i][j] yaptım seri olarak buton ürettim. Şimdi bir butona basıldığında onun i ve jsini bilmem gerekiyor. Başka bir dizi var o dizideki değerlere göre resimler gelcek.)



Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 21 Mayıs 2012 - 04:22:44

Kendi soruma kendim cevap vereyim.
e.getSource
Komutuyla aldım butonun özelliklerini.
if(e.getSource==asd[i][j]){
asd[i][j].setIcon(resim);}

Resim olayını da böylece yeniledim.