[Çözüldü]unity de masaüstüm kaydı

Başlatan hasanaa, 30 Eylül 2011 - 12:48:24

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hasanaa

ekteki gibi masaüstü duvarkağıdıyla birlikte sağ alt köşeye kaçtı sol ve üst kısımda kalan boşluklar kullanılmıyor gnome u açtığımda sorun yok ama unity de var sadece bu nasıl çözebiliriz

[eklenti yönetici tarafından silindi]
Dropbox referansım

if

lspci | grep VGA
glxinfo | grep render
/usr/lib/nux/unity_support_test -p
ne döndürüyor?

hasanaa

magnus@magnus-1005HA:~$ lspci | grep VGA
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 945GME Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

magnus@magnus-1005HA:~$ glxinfo | grep render
direct rendering: Yes
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2

magnus@magnus-1005HA:~$ /usr/lib/nux/unity_support_test -p
OpenGL vendor string:   Tungsten Graphics, Inc
OpenGL renderer string: Mesa DRI Intel(R) 945GME x86/MMX/SSE2
OpenGL version string:  1.4 Mesa 7.11

Not software rendered:    yes
Not blacklisted:          yes
GLX fbconfig:             yes
GLX texture from pixmap:  yes
GL npot or rect textures: yes
GL vertex program:        yes
GL fragment program:      yes
GL vertex buffer object:  yes
GL framebuffer object:    yes
GL version is 1.4+:       yes

Unity 3D supported:       yes
Dropbox referansım

egeli_10

Bu gün ki güncelleme ile benim de masa üstüm arkadaşın ki gibi oldu



Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 30 Eylül 2011 - 14:56:24

mustafa@oznurum:~$ lspci | grep VGA
02:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV370 [Sapphire X550 Silent]
mustafa@oznurum:~$ glxinfo | grep render
direct rendering: Yes
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on ATI RV370
    GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_NV_conditional_render,
mustafa@oznurum:~$  /usr/lib/nux/unity_support_test -p
OpenGL vendor string:   X.Org R300 Project
OpenGL renderer string: Gallium 0.4 on ATI RV370
OpenGL version string:  2.1 Mesa 7.11

Not software rendered:    yes
Not blacklisted:          yes
GLX fbconfig:             yes
GLX texture from pixmap:  yes
GL npot or rect textures: yes
GL vertex program:        yes
GL fragment program:      yes
GL vertex buffer object:  yes
GL framebuffer object:    yes
GL version is 1.4+:       yes

Unity 3D supported:       yes
mustafa@oznurum:~$

heartsmagic

Güncellemeyle bozulan, muhtemelen güncellemeyle düzelecektir.
unity --reset komutunu deneyebilirsiniz belki bu arada. Fakat ayarlarınızı sıfırlayacağını söylemem gerekli.
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.

hasanaa

unity --reset

işe yaramadı malesef  :(
Dropbox referansım

heartsmagic

Unity sürümün kaç şu an?

unity --version
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.

hasanaa

Dropbox referansım

egeli_10

Alıntı yapılan: heartsmagic - 30 Eylül 2011 - 15:29:18
Güncellemeyle bozulan, muhtemelen güncellemeyle düzelecektir.
unity --reset komutunu deneyebilirsiniz belki bu arada. Fakat ayarlarınızı sıfırlayacağını söylemem gerekli.
An itibari ile son güncelleme ile düzeldi  :D

hasanaa

aynen benmki de düzeldi güncellemeyle.. teşekkürler @heartsmagic
Dropbox referansım