[Çözüldü] "TrueType core fonts for the Web EULA" için onay sorunu

Başlatan iceboy, 29 Aralık 2010 - 22:00:51

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

iceboy

Bu hatayı daha önce 3 kez kurdugumda da verdi. 3 Ünde de forumlarda okudugum yolları denedim çözemedim,bu 4. kurulum'um eğer bu kez de olmazsa windows a dönmek zorunda kalacağım,fakat bunu kesinlikle istemiyorum !

BU hatayı ubuntuya flash-java-codec paketlerinin hepsini bir arada veren yazılımı konsol desteği ile yüklerken alıyorum ve daha sonra hiçbir program yükleyemiyorum.

hata resmi aşağıda dır.

Çok sinirli olduğum içim üslubum sert olabilir,özür dilerim.
[IMG]http://pic1.resimupload.com/r6/thumb_525606068.png[/img]
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having a buddy to be with, to tell me where we's going to, coming from or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world every day. There's too much of it...

eribol

Tamam kısmına basmak ise mesele Tab tuşunu kullanabilirsiniz. Ekran görüntüsünden başka bir şey göremiyorum.

iceboy

söylediklerinizi yaptım,kurulum devam ediyor...

ne kadar minnettarım bilemezsiniz,bu hatayı google'de arattım birsürü kodlar vermişler,hepsini denedim hiçbir işe yaramadı 4. kez kuruşum bu ubuntu'yu..

Çok minnettarım gerçekten,hayırlı akşamlar...

Daha önce bu hatayı karşılaştığımda uçbirim i kapatıyordum ve e:/dpkg/cache... gibi bir hata veriyordu her program yüklemek istediğimde,umarım bu kez olmaz.
I'm tired, boss. Tired of being on the road, lonely as a sparrow in the rain. I'm tired of never having a buddy to be with, to tell me where we's going to, coming from or why. Mostly, I'm tired of people being ugly to each other. I'm tired of all the pain I feel and hear in the world every day. There's too much of it...

eribol

Rica ederim yahu :) Ama bunun cevabını google amca nasıl söylesin, ufak ama önemli bir işlev. Tab tuşu bu işler için zaten. Ben de boşluk tuşunun seçime yaradığını öğrendiğimde aynı duyguları yaşamıştım. Tabii yarım saat boyunca ekrana bakıp gözlerimle telepati uygulayıp olumlu sonuç alamayınca bir de boşluk tuşuna basayım dedim.

iceboy