Harici Aygıtların Yönetimi

Başlatan ersinkandemir, 18 Haziran 2011 - 15:17:21

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ersinkandemir

İyi günler,
    Casper markalı dizüstümde Bluetooth tuşu bulunması, kılavuzda da nasıl kullanılacağı anlatılmasına rağmen bilgisayarda Bluetooth'un bulunmaması üzerine Casper ile iletişime geçtim. Ve ürün kodunu verdikten sonra dahili Bluetooth'un bulunmadığını, o tuşun USB girişiyle bağlanan Bluetooth cihazlarını yönetmek için olduğu söylendi. Bu bana çok saçma geldi. Harici bir aygıtın kontrolü için koyulmuş olabilir mi bu tuş gerçekten?

    Yanıtlarınıza göre cevabımı ileteceğim.
Teşekkürler.
Where there's a shell, there's a way.



krwlng

Eğer ürün marka ve model bilgisi ile tüketicinin bu model bilgisi için kitapçığa ve satış yerine koyduğu bilgilerde bluetooth ibaresi varsa, bilgisayarda bluetooth olmak zorunda, söyledikleri gibi dışarıdan takılan usb aygıtları yönetmek içinse bunun da kitapçıkta açıkça belirtilmesi gerekmekte, bu duruma göre gerekli yerlere başvurabilirsiniz.
http://twitter.com/yusuFBrn

Ali İsmail Korkmaz, FENERBAHÇE Yıkılmaz!

ersinkandemir

Teşekkürler @krwlng,
    Firmaya ilettim dediğinizi. İnşallah inkâr etmeye devam etmezler. :)
Where there's a shell, there's a way.



krwlng

Öyle bir durumda, ürünün bütün katalog ve kullanma klavuzları ile il veya ilçenizdeki hakem heyetine dilekçe ve belge fotokopileri ile başvurup mağdur edildiğinizi belirtmeniz yeterlidir. Öncesinde iadeli taahhütlü bir mektup aracılığı ile firmaya ihtar çekmeniz elinizi güçlendirir. Altı üstü bluetooth aman ne olacak demeyin, bu tip ufak aldatmacalar dikkat edilmedikçe ilerleyen zamanlarda yerini büyüklerine bırakır, firmalar da kullanıcıları kandırdıklarını zannederek bu tip davranışlara devam ederler.
http://twitter.com/yusuFBrn

Ali İsmail Korkmaz, FENERBAHÇE Yıkılmaz!

ersinkandemir

    Evet, haklısınız. Zaten Bluetooth'u hiç kullanma gereği duymadım ve lazım da olmuyor aslında. Ama olmadığını anlayınca bildirmek istedim. Bu şekilde müşteriyi kandırmaya çalışmak hiç hoş değil. Karşılarında her zaman mağdur edebilecekleri yeni kullanıcılar olmaz. Öncelikle elektronik ortamda halletmeye çalışayım. En azından harici bir aygıt gönderebilirler memnuniyet için. Yoksa gerekeni yapmaya çalışacağım.

    Teşekkürler,
Where there's a shell, there's a way.



gecegezen

Ben firmanın savunmasını söylemek istiyorum klavuzlar genelde birden fazla model için hazırlanıyor ve benim görüklerimin çoğunda klavuzda eğer sizin bilgisayarınızda varsa gibi ibareler bulunuyor. Genelde aynı kasalar kullanıldığı için bilgisayarın üzerinde bluetooht ve benzeri tuşlar bulunuyor benim önceki casper'da da benzer durum vardı ama aldığım yerde etiketin üzerinde bilgisayarda bluetooht karşısında yok yazıyordu genelde bu durum böyle örnek olarak XXXXa modelinde bluetooht ve hard disk 250 gibi iken XXXXb modelinde bluetooht var ama 300 gb harddiskli gibi ufak farklıklarla farklı modeller sunuyorlar kasaları aynı olduğu için XXXXa modelindede bluetooht tuşu oluyor burda sipariş ettiğiniz bilgisayarin elinizdeki bilgisayar olduğundan emin olmanız gerekiyor veya bilgilendirmede bir hata var mı onu arastırın bence
Yotube kanalım hepinizi beklerim...
https://www.youtube.com/channel/UCsRQPZxNJKZbfpGy6r97nJw

krwlng

Evet, burada önemli olan kısım bilgilendirme de hata var mı? Sonuçta müşteriler bilgilendirmeler ve reklamlar ile bir ürüne yönlendiriliyor, gecegezen'in belirttiği hususlar çok doğru bir harf değiştirip sistem içerisinden bir parçayı çıkarıp ekleyebiliyorlar, fakat bunun açık bir şekilde belirtilmiş olması gerekiyor, bu koşulların sağlanmadığına eminseniz, önceki iletilerde konuştuklarımızı aynen uygulamanızı tavsiye ederim.
http://twitter.com/yusuFBrn

Ali İsmail Korkmaz, FENERBAHÇE Yıkılmaz!

ersinkandemir

    @gecegezen ve krwlng,
   
    Evet o konuda özellikle bir ibare aradım. Zaten kitapçıkta "modellerde oluşabilecek farklılıklar" ile ilgili bir tablo var ve orada bulamadım bunu. Ve firma bana sadece modelinizde bulunmuyor deseydi teşekkür eder, bırakırdım. Ama bana harici aygıtların için denilince içime bir kurt düştü. Neden böyle saçma bir savunma yapıyorlar diye.

    Teşekkürler,
Where there's a shell, there's a way.



ersinkandemir

Firmanın yanıtı:
Alıntı YapMerhaba Ersin Bey,

Kataloglarda ve stantlarda ürünlerin sadece iç konfigürasyonunda kullanılan parçaların marka ve modelleri yazılmaktadır. Bu sayede tüketiciler ürünün içerisinde mevcut bulunan özellikler konusunda bilgilendirilmektedir. İlgili ürünün özelliklerinde bluetooth yazmamaktadır.

Bu da benim yanıtım:
Alıntı YapSayın Burçin Özler,

    Efendim olmayacak parça kılavuzda ne arıyor, neden tuşu var, neden LED göstergesinde bulunuyor?
Where there's a shell, there's a way.



krwlng

Çok güzel yanıt vermişsiniz, en azından biraz dikkat ederler yaptıkları bilgisayarda koydukları tuşlara ve ışıklara.
http://twitter.com/yusuFBrn

Ali İsmail Korkmaz, FENERBAHÇE Yıkılmaz!