Android Recovery sd kart

Başlatan zet, 07 Ağustos 2019 - 19:51:09

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

zet

Arkadaşlar aracımda android multimedya ünite mevcut ve malesef yazılım çöktü yeni yazılım yüklemek için kurtarma dosyalarını kullanarak sd card hazırlamam lazım

Kurtarma sd kartının nasıl hazırlanacağına dair talimatlar aşağıda mevcut

Talimatlara göre ubuntu server yükledim ve bunu VMware ile çalıştırdım root yetkisi aldım talimatlara göre 3 sıradan başlayarak nasıl yapacağım konusunda yardımınıza ihtiyacım var

Teşşekkürler.

1 - Boot Ubuntu (choose test not install)
2- open teminal (click on the upper icon in the left menubar and type terminal in the search box)
3- click on browse folder and make a folder in de \home\it folder for the recovery
4- Copy the recovery files to this folder
5- insert a blac sd card in the computer
6- Int terminal type "sudo fdisk -l"
7- You'll see a list of all your drives including the sd. Inn my case the sd was /dev/sdc . You need this info for the script.
8- use terminal to go to the folder where the sd_fusing.sh file is. If the file is in "/home/it/test/sdcard"?
Type: "cd test" <Enter>
cd "sdcard" <Enter>
Linux is CaseSensitive zo you have to type the exact name of the folders.

9- Now to generate the recovery SD run the script type "sudo bash ./sd_fusing.sh /dev/sdc" If your SD has a different location type tha one
10- You'll see te info creating the sd
11- When finished unmount the sd and remove it.
12- Reinstert the SD an copy the firmware files and your config folder to the SD.
Now you're ready!!

Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 07 Ağustos 2019 - 22:53:18

Yok'mu yardım edecek arkadaşlar...

012rev3

Tam olarak yapamadığınız şey nedir?
Eğer talimatları anlayamıyorsanız bu konuda yardımcı olurum ancak problemin çözülüp çözülemeyeceğine dair fikrim yok.
"Her şey mümkün olduğunca basitleştirilmeli ancak sıradanlaştırılmamalıdır." Albert Einstein

Empat

Merhaba.

Lütfen konu açarken konu başlığında konu içeriğiyle alakasız kalıplar (yardım, acil yardım vb.) kullanmamaya özen gösterin.

Konu başlığınızı, Android Recovery sd kart olarak değiştirdim.

Başka bir sorunun yanıtını bulamazsanız ya da bir sorunla karşılaşırsanız, yeni bir konu açabilirsiniz.

İyi forumlar.
Everything for me is just Peace - Love - Coding. Also, as they say: I am a programmer, I have no life!