[Çözüldü] Free DM (Doom) SOrunu

Başlatan yusuftrb, 05 Mart 2010 - 10:02:29

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yusuftrb

Merhaba
" Free Doom " oyununu  ubuntu yazılım merkezinden kurdum, menüden oyunu çalıştırıyorum oyun menüsü geliyor, tam girme aşamasında
hata vermeden kapanıyor, uç birimden "prboom" yazınca çalışıyor * tabi ki aynı hata oluşuyor, sanırım sistem ile ilgili bir sıkıntı var,

compiz efektrlerini kapatıp denedim ve ayrıca başka bir konuda geçen dosyalarıda yükledim fakat sonuç değişmedi,

Alıntı yapılan: Hatti - 27 Şubat 2010 - 16:09:40
OpenGL'de bir problem görünmüyor. Eksik bağımlılık olsa gerek.
Yukarıda birini yüklemişsiniz. Diğerini de yüklediniz mi?


Mesaj tekrarı yüzünden mesajınız birleştirildi. Bu mesajın gönderim tarihi : 27 Şubat 2010 - 16:12:37

Şimdi synaptic'ten arattım şu paketler yoksa yükleyin:
freeglut3
libgtkglext1
python-gtkglext1
python-opengl


prboom v2.5.0 (http://prboom.sourceforge.net/)
I_SetAffinityMask: manual affinity mask is 1
M_LoadDefaults: Load system defaults.
default file: /home/lostmylife/.prboom/prboom.cfg
found /usr/share/games/doom/doom2.wad
IWAD found: /usr/share/games/doom/doom2.wad
PrBoom (built Jun 23 2009), playing: DOOM 2: Hell on Earth
PrBoom is released under the GNU General Public license v2.0.
You are welcome to redistribute it under certain conditions.
It comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. See the file COPYING for details.
V_Init: allocate screens.
found /usr/share/games/doom/prboom.wad
D_InitNetGame: Checking for network game.
W_Init: Init WADfiles.
adding /usr/share/games/doom/doom2.wad
adding /usr/share/games/doom/prboom.wad
W_InitCache

M_Init: Init miscellaneous info.
R_Init: Init DOOM refresh daemon -
R_LoadTrigTables: Endianness...ok.
R_InitData: Textures Flats Sprites
R_Init: R_InitPlanes R_InitLightTables R_InitSkyMap R_InitTranslationsTables R_InitPatches
P_Init: Init Playloop state.
I_Init: Setting up machine state.
I_InitSound:  configured audio device with 1024 samples/slice
I_InitSound: sound module ready
S_Init: Setting up sound.
S_Init: default sfx volume 8
HU_Init: Setting up heads up display.
I_InitGraphics: 640x480
I_UpdateVideoMode: 640x480 (nofullscreen)
V_InitMode: using 8 bit video mode
I_SetRes: Using resolution 640x480
I_UpdateVideoMode: 0x60000000, SDL buffer, direct access
ST_Init: Init status bar.
P_GetNodesVersion: using normal BSP nodes
I_SignalHandler: Exiting on signal: signal 8
I_ShutdownMusic: removing /tmp/prboom-music-GXDeCB
I_ShutdownSound:
Ben , Kendim ve Ubuntum :o

:.İnsan, susturuluncaya kadar konuşmaktan ziyade adam gibi bir şey konuşuncaya kadar susmasını bilmelidir.:

heartsmagic

Ortada bir hata iletisi de görünmüyor ne yazık ki.
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.

yusuftrb

Doğrudur pek anlamadığım malum, daha öncede worm world party benzeri bi oyun vardı depoda onda da kısa bir süre sonra ekran donuyordu, tabi onu sildim, belkide donanım uyumsuzluğu olabilir, belkide oyun da sorun vardır çok önemli değil. :)
Ben , Kendim ve Ubuntum :o

:.İnsan, susturuluncaya kadar konuşmaktan ziyade adam gibi bir şey konuşuncaya kadar susmasını bilmelidir.:

yusuftrb

Artık sorun yok , oyunu " dosbox " ile sorunsuz çalıştırabiliyorum.
Ben , Kendim ve Ubuntum :o

:.İnsan, susturuluncaya kadar konuşmaktan ziyade adam gibi bir şey konuşuncaya kadar susmasını bilmelidir.:

heartsmagic

Geri bildirim için teşekkürler.
Hayattan çıkarı olmayanların, ölümden de çıkarı olmayacaktır.
Hayatlarıyla yanlış olanların ölümleriyle doğru olmalarına imkân var mıdır?


Böylece yalan, dünyanın düzenine dönüştürülüyor.